7 lip 2017

Forest


Cześć!

Powinnam w tym momencie siedzieć i się uczyć, ale stwierdziłam, że zrobię małą przerwę i coś tutaj dla Was naskrobię bo mam kilka informacji do przekazania.

Ostatnimi czasy trochę zaniedbuję bloga. Niedawno pisałam, że wracam, będę pisać bardziej ambitne posty, i tak dalej, a tu znowu cisza. Przyznam, że zwykle po skończonej sesji łatwiej mi było wracać do zdjęć czy bloga. Czułam wtedy, że wracam do czegoś co kocham i odczuwałam ulgę, że w końcu mogę to robić bez wyrzutów sumienia, że powinnam zająć się czymś ważniejszym a nie przyjemnościami. Teraz, mimo że te mega ważne rzeczy miałam chociaż na chwilę już z głowy, to prowadzenie tej strony nie wzbudziło we mnie takiej euforii. Raczej miałam w głowie "muszę przygotować post na środę a później na niedzielę, przerobić zdjęcia i jeszcze coś do tego napisać, za co ja mam się zabrać, co wybrać...kompletny brak weny" i było to trochę męczące. A jestem zdania, że jednak taką rzecz trzeba robić z przyjemnością, bo od razu widać kiedy ktoś robi to na siłę, z przymusu. Dlatego stwierdziłam, że mój plan wstawiania postów w środy i niedziele ulega zmianie. Będę po prostu na bieżąco informować Was na snapie oraz instagramie o publikowaniu wpisów. Być może przez to będę częściej pisać, będzie to ciekawsze. Zobaczymy. Niby taka mała zmiana, ale możliwe, że zmotywuje mnie do lepszego prowadzenia tej strony.
Po za tym z takich informacji co u mnie to za dosłownie kilka dni zakończę już tak ostatecznie pewien etap w moim życiu (jeju, jak to poważnie brzmi!). Do tego jak się wczoraj okazało, w najbliższej przyszłości szykuje mi się trochę zmian i niezłych wyzwań. Te wakacje zdecydowanie będą pracowite. Ale cieszę się z tego , bo będę rozwijała się w tym co sprawia mi największą frajdę. Także nic, tylko czekać z niecierpliwością na to wszystko!
Tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami, które robiłam chyba w kwietniu. Pamiętam, że na spacer wzięłam wtedy jedynie obiektyw do makro i trochę później tego żałowałam. Jednak i tak coś z tego wyszło. Zapraszam do oglądania :)



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz