21 lip 2017

First day of summer


Ostatnio naprawdę dużo się dzieje. Co zresztą po części możecie zauważyć, jeśli obserwujecie mnie na snapchacie. Zdecydowanie nadałam sobie niezłe tempo. Niedługo na pewno pokaże Wam tutaj nieco więcej tego co teraz tworzę.
Za to dzisiaj mam dla Was taki mały throw back, ponieważ zdjęcia są z pierwszego dnia lata, czyli właściwie równy miesiąc temu. Pierwsza część wyszła (standardowo) bardzo spontanicznie. Druga była robiona podczas tzw. złotej godziny. Co mi z tego wyszło? Zobaczycie nieco niżej ;)





















A o to i wspomniane przeze ze mnie zdjęcia, zrobione podczas tzw. złotej godziny. Po raz pierwszy udało mi się w pełni świadomie zrobić takie zdjęcia. I serio, jestem mega zadowolona z tego jak mi to wyszło.
Koniecznie dajcie znać co o tym sądzicie!




















2 komentarze:

  1. Poczułam się jakbym oglądała ten zachód słońca na żywo.
    Przeurocza psina!

    OdpowiedzUsuń