28 cze 2017

Old but gold


Cześć!

Przygotowując się do większego projektu (o którym już niebawem napiszę nieco więcej na blogu), odkopałam folder ze zdjęciami z wakacji 2014 roku. Był to bardzo ważny dla mnie okres pod względem fotografii, bo to właśnie wtedy opanowałam pracę na trybie manualnym. Także dzisiaj zobaczycie jak wyglądały moje początki bardziej świadomej pracy z aparatem.
Miejsca ze zdjęć to Sopot, Warszawa oraz Kazimierz Dolny.
Miłego oglądania!
















































2 komentarze:

  1. Nie mam pojęcia jak osiągasz takie kolory i kadry, ale kocham Twoje zdjęcia kwiatów. A fotka z lusterkiem (widzę tam jakiegoś kruka, przysięgam!) jest obłędna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Powiedziałabym, że lata praktyki, ale tutaj to początki także średnio pasuje, haha. :D

      Usuń