14 cze 2017

2.06.2017


Cześć!

Patrząc na to co się teraz dzieje, czyli sesja, koniec licencjatu, obrona, cieszę się, że mam w zanadrzu kilka postów na bloga. Inaczej byłoby kiepsko z moją aktywnością tutaj. Nie chcę zaniedbywać tej strony, ale są rzeczy ważne i ważniejsze. Trochę mnie boli, że już powstały 3 foldery pełne zdjęć do przejrzenia i obróbki a ja nie mogę się za to zabrać, bo muszę pisać albo się uczyć. Jednak trzeba pamiętać kiedy co powinno być dla nas priorytetem.
Z bardziej pozytywnych rzeczy, to szykuje się kilka naprawdę fajnych akcji. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, to za jakiś czas z pewnością podzielę się z Wami tym co z tego powstanie :) 





































2 komentarze:

  1. Oglądam sobie zdjęcia i myślę sobie: "O jezus, piąte od góry!". Scrolluję niżej i z każdym kolejnym zdjęciem myślę: "i to! o, i to! omg, jeszcze to!". I co ja mam ci powiedzieć? XD Uwielbiam oglądać świat z takiej perspektywy, którą pokazujesz. Czuję się wtedy częścią przyrody.:)

    OdpowiedzUsuń