2 kwi 2017

Some facts part 2.


Cześć!

Myślę, że każdy kto czyta blogi, chciałby dowiedzieć się co nieco o ich właścicielach.
Osobiście uwielbiam tego typu posty, bo to zawsze jakieś dodatkowe 
i nieraz bardzo ciekawe informacje.
Fakt, że już kiedyś robiłam podobny wpis -> klik
Jednak wiadomo, że nie umieściłam tam wszystkiego co mogłam.
Dlatego stwierdziłam, że trochę je uzupełnię. Jednak nie zrobię jednego długiego wpisu a kilka krótkich. Nie będą one często, a myślę, że przyjemniej będzie się czytało takie lekkie przerywniki między innymi postami. Mam nadzieję że spodoba Wam się ten pomysł :)



  1. Bywam strasznie roztrzepana. Na maturę ustną z angielskiego zapomniałam wziąć dowodu osobistego. Jednocześnie bardzo zorganizowany ze mnie człowiek (i leniwy). Lubię wszystko sobie zapisywać, najlepiej ręcznie żeby móc coś skreślić lub dopisać. Takie połączenie brzmi dziwnie? Potrafię dokładnie zaplanować podróż komunikacją miejską, po czym pomylić przystanki. 
  2. Aktualnie mam dwukolorowe włosy (praktycznie to w sumie i trzy kolorowe, ale to może lepiej pominąć). Jednak nigdy nie pofarbuję ich w całości, bo za bardzo lubię swój naturalny kolor.
  3. Od mniej więcej trzech lat boję się dzików. 
  4. Mieszkam nad morzem, moim drugim domem jest Podlasie, jestem zauroczona Warszawą, a moje serce jest w górach. Ciekawy misz masz, co nie?
  5. Moim najlepszym przyjacielem jest mój psiak.
  6. Całe życie mogłabym przejść w dresach, martensach i swetrze albo bluzie. Sukienki i obcasy noszę dosłownie tylko od święta.
  7. Jak mam zły humor to włączam serial, przesłuchania z the voice albo stand-up'y Abelarda Gizy (znam je już na pamięć a dalej mnie śmieszą).
  8. Strasznie nieśmiały ze mnie człowiek. Najbardziej widać to, kiedy jestem w towarzystwie większej grupy ludzi. Jeśli nikogo nie znam i nikt mnie nie "wciągnie do rozmowy" to zapewne w ogóle się nie odezwę. Za to jak jestem w towarzystwie tylko jednej osoby to potrafię się nieźle rozgadać.
  9. Mam ogromny dystans do siebie.
  10. Często zachwycam się zwierzakami albo ładnymi rzeczami. 
  11. Uwielbiam chodzić na spacery ze słuchawkami w uszach i aparatem w ręku.
  12. Cenię ludzi, którzy mają jakieś pasje w życiu.
  13. Jestem bardziej introwertykiem. Lubię towarzystwo ludzi, ale potrzebuję też czasu dla samej siebie. 
  14. Uwielbiam kreatywne rzeczy, rysunki, zdjęcia, diy. 
  15. Nie mogłabym żyć bez książek, aparatu, słuchawek i słodyczy.
  16. Jestem strasznie sentymentalnym człowiekiem. Nie potrafię czasami wyrzucić nawet głupiego paragonu czy biletu, bo przypomina mi o czymś fajnym.
  17. Mam prawie 22 lat, a do niedawna spałam z misiem i do dzisiaj mam nad łóżkiem półkę z całą kolekcją różnych miśków (niektóre pamiętają jeszcze czasy jak byłam małym berbeciem). 
  18. Wychodząc do domu zawsze nakładam zegarek i pierścionki. Każda z tych rzeczy ma dla mnie ogromne znaczenie. Tak jak część dziewczyn nie potrafi wyjść z domu bez make-up'u, tak ja się czuję nieswojo bez mojej biżuterii. 
  19. Mimo mojego wieku, średnio znam się na makijażu i najlepiej czuję się "no make-up".
  20. Fascynują mnie opuszczone miejsca. Mimo, że trochę się boję tego co mogę w nich spotkać, to i tak lubię je odwiedzać. Chociaż na razie mam mało takich tripów na koncie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz