15 kwi 2017

Krzysztof Gonciarz ~ Grenlandia

Cześć!

Dzisiaj przychodzę do Was z nieco nietypowym postem, bo chyba takiego jeszcze na moim blogu nie było. Co prawda bodajże drugi post jaki tutaj opublikowałam, był o blogach i youtubie, ale to było w dużym skrócie i trochę stare czasy. Niedługo pojawią się całkowicie odświeżone wpisy na ten temat. Jednak stwierdziłam, że jest kilka osób, o których warto napisać tak osobno, a nie wpleść kilka zdań między resztę ludzi. 

Dlatego dzisiaj przychodzę do Was z kanałem Krzysztofa Gonciarza. Myślę, że każdy kto w pewnym sensie siedzi na youtubie też w tej części vlogowej, doskonale wie kto to. A dla tych, którzy nie znają Krzysia -> tutaj jego kanał i parę słów o nim
Osobiście jego filmiki oglądam już od dłuższego czasu. Znalazłam go chyba dzięki mojej siostrze, która oglądała "Zapytaj beczkę". Pamiętam, że jeden filmik z tej serii serio mi się spodobał, ale dalsze już mi się tak bardzo nie podobały i wtedy odkryłam, że ma drugi kanał. Właśnie ten vlogowy i tutaj już zostałam na dłużej. 
A piszę to Wam teraz, dlatego że w czwartek był opublikowany ostatni odcinek z jego wyprawy na Grenlandię. Widziałam masę fragmentów z tego na snapchacie czy instastories u różnych ludzi i w końcu sama je odpaliłam w całości. I to co pierwsze pojawiło się w mojej głowie to "Wow!". Naprawdę robi wrażenie. Ogromne. Filmiki nie tylko są piękne pod względem widoków, scen i montażu ale Krzysiek mówi w nich też wiele mądrych i cennych rzeczy. Możemy zobaczyć po części codzienne życie ludzi, którzy tam mieszkają. Dowiedzieć się o różnych ciekawostkach. 
Myślę, że takie filmiki są po części lepsze niż na przykład takie typowe filmy dokumentalne bo pokazują naturalne środowisko i pozwalają poczuć się jak tubylcy a nie mimo wszystko ktoś kto stoi obok tego. Moim zdaniem to po prostu trzeba zobaczyć. Nie tylko jeśli jest się fanem Gonciarza. 
Dla leniwych wstawiam całą serię poniżej. Miłego oglądania!


















1 komentarz:

  1. Uwielbiam jego daily vlogi, filmy z Japonii, najbardziej film "gdybyś był Japonczykiem", uwielbiam jego humor w zapytaj beczkę i mądrości tłumów(? chyba tak to się nazywa), ma mega dopracowany każdy filmik, pod względem wizualnym i montażu, jest mega!

    OdpowiedzUsuń