4 mar 2017

Sopot

Cześć!

Chciałam zacząć od tego, że bardzo dziękuję wszystkim za miłe słowa pod ostatnim postem ze zdjęciami. Było mi strasznie miło czytać to wszystko. To naprawdę fajne uczucie kiedy inni doceniają Twoją pracę i to co tworzysz. 
Mimo tego, że robię zdjęcia już z 8 lat i coś tam teoretycznie wiem i potrafię, to nie czuję się jakaś wybitna. Ba, raczej jak ktoś kto dopiero zaczyna poważniejszą przygodę z fotografią.
Ciągle próbuję nowych rzeczy i się uczę. Dlatego będę bardzo wdzięczna za wszelkie uwagi.


A dzisiaj mam dla Was zdjęcia z poniedziałkowego spacer po Sopocie. W niedzielę chciałam wziąć aparat i pofocić w centrum Gdańska, jednak zapomniałam, że przecież nie mam odpowiedniego sprzętu do focenia w momencie kiedy się ściemnia/jest już wieczór i z moich planów nic nie wyszło. Dlatego ruszyłam dzień później, dodatkowo mając super towarzystwo (co skutkuje faktem, że poza tradycyjnymi dla mnie fotkami jest jeszcze mały bonus). Często jeżdżąc autem/autobusem, zauważam fajne miejsca i nieraz chciałoby się do nich wrócić, połazić czy uwiecznić je na zdjęciach. Skorzystałam z faktu, że mamy trochę czasu i możemy pochodzić sobie tu i tam i pobłądziłyśmy trochę po bocznych uliczkach Sopotu. Zresztą zobaczcie sami co z tego wyszło :) 

























Każdy kto mnie lepiej zna, wie że bywam strasznie uparta, zwłaszcza jeśli na czymś mi bardzo zależy. Tyczy się to różnych sfer, w tym też pracy nad sobą i swoimi umiejętnościami. Portrety wciąż nie są moją mocną stroną. Jednak jak to się mówi trening czyni mistrza, także będę to męczyć i męczyć, aż zacznie wychodzić mi z tego coś sensownego. 
Teraz przedstawiam Wam zdjęcia z Natalią, którą już widzieliście na moim blogu :) 







4 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia, masz talent!! :)
    Zapraszam też do siebie kochana http://aloehize.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nadal nie wiem, w której części Sopotu te domy są. Muszę też Cię kiedyś zabrać w okolice, gdzie ja mieszkałam, tam też jest kilka świetnych domów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które domy? Te ze zdjęć są, ze tak powiem za UG.
      Wiem, pamiętam :D

      Usuń