11 mar 2017

DailyPost: 4.03.2017

Cześć!

Dzisiaj przychodzę do Was z postem, na który pomysł powstał dosyć spontanicznie. Kilka razy robiłam już "mixy zdjęć" i będzie to coś podobnego. 
Mianowicie, stwierdziłam iż czasami w ciągu dnia robię więcej zdjęć telefonem a nie chcę jednak spamować wszystkimi na instagramie + fajnie byłoby napisać na ich temat coś więcej, dlatego, o to rozpoczynam taką serię. Trochę kojarzy mi się to z filmikami DailyVlog na yt, ale czy można to do nich porównać? Sama nie wiem. Mimo to, serię tą nazwałam "DailyPost" (adekwatnie, że robię to na blogu). Mam nadzieję, że takie posty Wam się spodobają :)

W dzisiejszym będą zdjęcia sprzed prawie tygodnia (zresztą jak widzicie po dacie w tytule). Spędziłam ten dzień na rodzinnym tripie nad morze. W sumie poza wypadem na Gdyńskie klify, były to pierwsze odwiedziny Bałtyku w tym roku.



Tradycyjnie nie mogłam nie zrobić zdjęcia takiemu budynkowi. Chyba powoli tworzy mi się z tego niezła kolekcja, haha.



Ludzi tego dnia było naprawdę sporo, ale co się dziwić skoro taka ładna pogoda + na plaży nie wiało, więc serio super warunki na spacer.







Szczerze mówiąc, to pierwszy raz w życiu widziałam tyle psów na i w okolicach plaży. Na prawdę była ich masa, mimo że nie widać ich na zdjęciach wyżej. 
Kotów zresztą też, ale pochowane najczęściej w takich miejscach jak ten powyżej.


Jak zobaczyłam ten budynek, to serio nie mogłam przejść obok niego obojętnie. Zresztą już chyba zauważyliście moje zachwycanie się architekturą. Coraz bardziej doceniam tego typu widoki.




Kalmary moją miłością, haha.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz