29 mar 2017

Makro spring


Cześć!

Dzisiaj przychodzę do Was z bardzo spontanicznymi fotkami. W ostatni piątek, po powrocie z uczelni, po prostu wzięłam aparat do rąk i zmieniłam obiektyw na ten do makro, po czym latałam po domu robiąc zdjęcia kwiatkom. Coraz więcej ich u mnie. To znak, że w końcu mamy wiosnę!
Także taki mały wiosenny akcent i u mnie na blogu :)
Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się spodobają. Koniecznie dajcie znać!
Osobiście jestem z nich bardzo zadowolona. 
W końcu moja ulubiona dziedzina w świecie fotografii i to w czym się najlepiej czuję :D

26 mar 2017

How to be a blogger

Cześć!

Post, który dzisiaj dla Was przygotowałam powstał na prośbę kilku osób.
Dostałam pytania jak zacząć blogować, jak w ogóle założyć bloga i jak wybić się w internetowym świecie. Przyznam, że o tym ostatnim wiem najmniej, bo choć osobiście mam swoich czytelników i widzę, że moja strona jest chętnie odwiedzana, to zdecydowanie mój blog nie należy do popularnych i jeszcze sama muszę się nieco dowiedzieć w jaki sposób to działa.
Aczkolwiek stwierdziłam, że pod tym względem 
napiszę też co nieco ze swoich obserwacji dotyczących innych blogów. :)
No to zaczynamy!

22 mar 2017

Fukafe


Cześć!

Tak jak ostatnio pisałam, 
dzisiaj przychodzę do Was z postem na temat pewnego ciekawego miejsca. 
Parę dni temu, umówiłam się z przyjaciółką na kawę. Zaproponowała właśnie tą lokalizację, a ja po sprawdzeniu jej w google, stwierdziłam że musimy tam iść i biorę ze sobą aparat. 
Czemu? Przekonajcie się sami.

Btw. zmieniłam dosyć mocno wygląd bloga. Mam nadzieję, że przypadł Wam do gustu, bo osobiście jestem bardzo zadowolona :) Dajcie znać, co myślicie!

19 mar 2017

Wrzeszcz


Cześć!

Miejsce, które chcę Wam dzisiaj pokazać, "odkryłam" stosunkowo niedawno i to przez przypadek. Jechałam wtedy po książki do biblioteki. Było to jakoś w listopadzie i miałam do dyspozycji jedynie telefon. Tradycyjnie postanowiłam, że wrócę tam z aparatem i tak też zrobiłam. Skorzystałam z faktu, że przyjaciółka chciała się wybrać w pewne ciekawe miejsce (o którym, zresztą będzie następny post, także serdecznie zapraszam), które też znajduje się w tamtejszej okolicy. Zapraszam do oglądania zdjęć :)


15 mar 2017

Nowy Port


Cześć!

Dzisiaj przychodzę do Was ze zdjęciami z ostatniego tripu. Razem z przyjaciółką zwiedziłyśmy Nowy Port w Gdańsku i pewne ciekawe miejsce we Wrzeszczu. 
Także zapraszam do oglądania :)



13 mar 2017

Babskie sprawy


Cześć!

Dzisiaj mam dla Was post na temat projektu Babskie Sprawy. 
Profil znajdzie na instagramie -> klik. Prowadzą go dwie dziewczyny: Wiktoria  i Natalia.
Akcja ma na celu pomóc dziewczynom zaakceptować swój wygląd i różne bonusy, które jako kobiety dostałyśmy od Matki Natury. Mi osobiście ten pomysł jak najbardziej się podoba.
Jestem za jeśli chodzi o naturalność. Nie boję się wyjść z domu bez makijażu czy w dresach, żeby przejść się do sklepu. Zresztą na uczelnie czy miasto też potrafię pojechać tzw. no make up. Wiadomo, makijaż pomaga nam zakryć to i owo, oraz jednocześnie wyeksponować nasze atuty. Jednak ważne jest, żeby zaakceptować siebie taką jaką się jest. Każda z Nas jest piękna i ma w sobie coś niepowtarzalnego. Trzeba o tym pamiętać!

11 mar 2017

DailyPost: 4.03.2017

Cześć!

Dzisiaj przychodzę do Was z postem, na który pomysł powstał dosyć spontanicznie. Kilka razy robiłam już "mixy zdjęć" i będzie to coś podobnego. 
Mianowicie, stwierdziłam iż czasami w ciągu dnia robię więcej zdjęć telefonem a nie chcę jednak spamować wszystkimi na instagramie + fajnie byłoby napisać na ich temat coś więcej, dlatego, o to rozpoczynam taką serię. Trochę kojarzy mi się to z filmikami DailyVlog na yt, ale czy można to do nich porównać? Sama nie wiem. Mimo to, serię tą nazwałam "DailyPost" (adekwatnie, że robię to na blogu). Mam nadzieję, że takie posty Wam się spodobają :)

W dzisiejszym będą zdjęcia sprzed prawie tygodnia (zresztą jak widzicie po dacie w tytule). Spędziłam ten dzień na rodzinnym tripie nad morze. W sumie poza wypadem na Gdyńskie klify, były to pierwsze odwiedziny Bałtyku w tym roku.

8 mar 2017

Oliwa


Cześć!

Dzisiaj mam dla Was kolejny post z cyklu "Pawłowska podróżnik". Tym razem padło na Oliwę (ale spokojnie, nie będzie to znowu Park Oliwski!). W sumie po jej uliczkach przechadzałam się już kiedyś kilka razy. Jednak nigdy nie miałam okazji ich fotografować. Ostatnio wracając trochę wcześniej z uczelni, wpadłam na pomysł, że pójdę na spacer pozwiedzać. Co prawda nie miałam ze sobą aparatu, także zdjęcia są robione telefonem, ale myślę że nie jest źle. Przynajmniej jest ich trochę mniej i Was nie zaspamuję, haha.

Chyba mało kto wie, że kiedyś w planach miałam studiowanie architektury. Dokładnie to przez jakieś 5 lat był to mój plan na życie. Całkiem ambitny, twórczy. I jakimś dziwnym sposobem, kończę właśnie licencjat z ekonomii. Jednak jest to dosyć długa historia.

4 mar 2017

Sopot

Cześć!

Chciałam zacząć od tego, że bardzo dziękuję wszystkim za miłe słowa pod ostatnim postem ze zdjęciami. Było mi strasznie miło czytać to wszystko. To naprawdę fajne uczucie kiedy inni doceniają Twoją pracę i to co tworzysz. 
Mimo tego, że robię zdjęcia już z 8 lat i coś tam teoretycznie wiem i potrafię, to nie czuję się jakaś wybitna. Ba, raczej jak ktoś kto dopiero zaczyna poważniejszą przygodę z fotografią.
Ciągle próbuję nowych rzeczy i się uczę. Dlatego będę bardzo wdzięczna za wszelkie uwagi.

1 mar 2017

Internet friends

Cześć!

Nie bez powodu w ostatnim poście dotyczącym listów, nie wspomniałam o znajomościach przez maile. Chciałam ten temat poruszyć oddzielnie.


Ogólnie pamiętam, że w okresie przedszkole - podstawówka, 3/4 swojego czasu spędzałam na podwórku. Miałam koleżanki i kolegów i zawsze się razem bawiliśmy. Zresztą pewnie jak każdy, takie beztroskie dzieciństwo kiedy kontakt z komputerem ograniczało się raczej do minimum.

Pod koniec podstawówki powstał epuls. Czyli pierwszy swego rodzaju portal społecznościowy. Pamiętam, że chyba wszyscy moi znajomi tam, to były osoby znane ze świata realnego, głównie ze szkoły czy podwórka.