6 lut 2017

Gdynia Orłowo

Cześć!

W ostatnią sobotę miałam okazję wybrać się w jedno z moich ulubionych miejsc w Trójmieście czyli klify w Gdynii Orłowie. Przy okazji też spotkałam się z przyjaciółką, której nie widziałam już pewien czas. W sumie na blogu powstał już chyba jeden albo dwa posty ze zdjęciami z tego miejsca, aczkolwiek pamiętam że najświeższe były z początku wiosny ubiegłego roku. I zawsze były to fotki jedynie z telefonu. A tym razem wybrałam się tam z aparatem. Także zapraszam do oglądania!























































Dodatkowo kilka fotek robionych telefonem









2 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia! Szkoda tylko ,że takie malutkie bo słabo widać :c ale łabędzie najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, jak zmieniałam szablon to coś popsułam z wielkością i jakością zdjęć. Też nad tym ubolewam. Ale już pracuję nad nowym wyglądem, więc spokojnie. Będą super zdjęcia w super jakości! :D
      I dziękuję bardzo :)

      Usuń