4 sty 2017

Makro

Hello!

Witam Was serdecznie w Nowym Roku! Wybawieni po Sylwestrze?
Dosyć szybko tutaj wracam i to z nowymi zdjęciami. No, no, no, 2017 rok zaczyna się całkiem nieźle. Właściwie to zaczęło się od tego, iż stwierdziłam, że może by tak wypróbować w końcu obiektyw do makro? Byłam strasznie ciekawa jak się z nim pracuje, bo jeszcze nigdy nie miałam możliwości używania tego cuda. Padło na focenie w domu bo wolałam na spokojnie go przestestować. Co by tu powiedzieć, na pewno zdjęcia są bardziej wymagające. Trzeba więcej i dłużej ustawiać to i owo. Przymierzać się, poprawiać. Światło jest mega ważne i zdarzało się, że latałam z niektórymi rzeczami, przestawiałam w bardziej słoneczne miejsca.
Widzę w tym też plusy, bo łatwiej było zrobić później selekcje. Wydaje mi się, że wybrałam najlepsze fotki. Niektóre może są nieco dziwne, ale jak dla mnie mają coś w sobie. Mam nadzieję, że Wam się spodobają :)






















To moje pierwsze takie zdjęcie od chyba 3(?) lat
Być może niedługo spróbuję coś wykombinować z autoportretami.
























Korzystając z okazji, chcę Was jeszcze zaprosić na mojego nowego tumblr. Stwierdziłam, że mam za dużo zdjęć na telefonie, których nigdzie nie wstawiam
(na instagramie nie chcę przesadzać z ilością ~ powiedział człowiek mający tam ponad 2 tys. zdjęć), a w sumie szkoda, żeby się tak marnowały. Dlatego zrobiłam taki internetowy album -> tutaj klik

6 komentarzy:

  1. Zdjęcie z Furby mnie urzekło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była pierwsza próba obiektywu. Także leciałam trochę w ciemno xd

      Usuń
  2. Fajne zdjęcia, takie artystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham robic zdjecia dlatego jak mam aparat w dloni to mam pozniej miliard zdjec na karcie ktore pozniej laduja na dysku dlatego musze znalezc jakas fajna strone aby dzielic sie moimi zdjeciami bo az serce mnie czasem sciska ze tak piekne zdjecia (skromnosc) "wisza" sobie na dysku :c
    Uwielbiam bawic sie funkcja marko bo dzieki temu mozna zauwazyc takie szczegoly w pewnych obiektach ktore nasz mozg lekcewazy uwazajac ze sa malo istotne!
    Jednak co do zdjec to pierwsze tak czy siak wygralo wszystko! Nie pamietam jak nazywaja sie te stworki ale pamietam ze kochalam je kolekcjonowac, haha! <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam to samo! Niezależnie czy mam aparat pod ręką czy tylko telefon. Ostatnio na ten pierwszy stał się serio moim nieodłącznym przyjacielem :)
      Mimo, że zajmuje trochę miejsca w torbie :D
      Co do stron to fajny jest właśnie tumblr. Brak ograniczeń i fajnie to wygląda. Chociaż nie znajdziesz wtedy konkretnych zdjęć, ale i tak to jakiś sposób ;)
      To furby! :D Widzę, że ten breloczek zdobył serca wszystkich, haha. I dzięki. :)

      Usuń