4 gru 2016

4th December

Hej Wam!

Ostatni raz post tego typu robiłam już ponad rok temu. Wow. Myślałam, że odległość czasowa będzie mniejsza. Może to i lepiej?
Kto zgadnie co przygotowałam tym razem? Zobaczcie sami!




Neon Jungle

Dziewczyny odkryłam dzisiaj, może z dwie godziny temu. Wyświetliły mi się na stronie głównej youtube. Polecam zarówno ich autorskie kawałki, jak i covery.   









Cover "Take me to church" 



Anne Marie

Wiem, że dziewczyna jest znana od jakiegoś czasu ale szczerze mówiąc trafiłam na nią z lekkim opóźnieniem. Mimo, że nazwisko nie było mi obce. Muszę przyznać iż wolę akustyczne wersje jej piosenek.



Wersja akustyczna













Wersja akustyczna






W tym utworze jestem szczerze zauroczona. Nie może wyjść z mojej głowy.




Lady Gaga

Powróciła i to w jakim stylu!




The Weeknd



James Arthur




Bruno Mars

Kolejny wielki powrót!



Zara Larsson 




Mam nadzieję, że ten mały, muzyczny przegląd ostatnich miesięcy się Wam spodobał.
Zmieniłam nieco wygląd bloga. Wydaje mi się, że teraz wygląda to lepiej. Szkoda tylko, że ucierpiała na tym jakość zdjęć z postów. Postaram się to naprawić. A tymczasem polecam otwierać zdjęcia w nowych kartach, wtedy wyglądają one tak jak powinny.
Życzę Wam udanego tygodnia i do napisania! :)


2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ten post! Na pewno będę do niego wracała, jak nie będę wiedziała czego posłuchać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :)
      Może będę robić takie częściej niż raz do roku :D

      Usuń