30 lis 2016

Dominika

Hej Wam!

Posty częściej niż raz na tydzień? Wow, Pawłowska szalejesz!
Chwilę mnie nie było tutaj, także teraz to nadrabiam. 
Lubię czasami dzielić się z Wami moimi przemyśleniami czy innymi pomysłami, ale przyznam iż przygotowywanie fotograficznych postów daje mi największą radość. I mają też największy odzew z Waszej strony, co mnie również cieszy :)

Dzisiaj chcę Wam przedstawić zdjęcia z Dominiką. Tak, staram się doszlifować w kierunku portretów. Wiem, że jeszcze długa droga przede mną ale od czegoś przecież trzeba zacząć. 
W najbliższym czasie szykuje się mój pierwszy fotograficzny projekt, z czego się bardzo cieszę. Będzie to zdecydowanie ogromny krok do przodu :)
Do tego w grudniu przybędzie do mnie dwójka moich nowych "dzieci", także podejrzewam, że wtedy dopiero zasypię bloga fotkami! Masą fotek!
Tymczasem zapraszam na małą relację z sesji.


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz