18 wrz 2016

WARSZTATY CZ. III

Hej Wam!

Przygotowałam dla Was dzisiaj relację z trzecich, ostatnich warsztatów. W momencie gdy zaczynam pisać tego posta, zdjęcia są świeżo zgrane z aparatu, aczkolwiek widziałam je wczoraj na dużym ekranie (tak, Pawłowska po raz pierwszy dodaje fotki wcześniej niż po tygodniu od wydarzenia, wszyscy w szoku). Jeśli miałabym ocenić mój "rozwój" w ciągu tych trzech spotkań, to myślę, że na ostatnim najbardziej się rozkręciłam. Lepiej późno niż wcale, prawda? Przyznam, że trochę mi smutno z faktem, że warsztaty dobiegły końca. Były na prawdę świetne. Super atmosfera, fajni ludzie, prowadzący był również strzałem w dziesiątkę. Robienie zdjęć było czystą zabawą. Bo tym właśnie powinno być.













































2 komentarze:

  1. Pawłowska przestań mnie pająkami straszyć :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się go sfotografować z moją arachnofobią...ten widok był godny poświęcenia.

      Usuń