22 cze 2016

Holidays

Hej wszystkim!

Witam Was po sporej przerwie spowodowanej zaliczeniami oraz sesją. Ponad miesiąc ciężkiej pracy, nie polecam. Dzisiaj pisałam ostatni egzamin i tym samym zaczęłam wakacje.
W mojej głowie zrodziła się masa planów na najbliższy czas, również tych dotyczących bloga. Chcę jakoś z tym ruszyć, znowu wyćwiczyć regularność we wstawianiu postów. Co mi z tego wyjdzie? Się okaże. Z pewnością zagości tutaj masa zdjęć oraz nie jeden tematyczny wpis. Trochę zabawne jak nauka pobudza w człowieku wenę twórczą i nagle ma on tysiąc pomysłów na minutę. Bo przecież wszystko lepsze od kucia do egzaminów, haha.
Z czym do Was dzisiaj przyszłam? Z małą zapowiedzią nowych zdjęć.
Tak, po 1,5 roku ruszyłam w końcu mojego kochanego Olympusa i ruszyłam w teren. Pierwsze warsztaty miały miejsce jeszcze w kwietniu, a drugie w pierwszy weekend czerwca. Postaram się jakoś złączyć oba dni w jeden post. Przy okazji napiszę co nieco o samych zajęciach. Tymczasem łapcie zdjęcia "backstage'u" z telefonu.
Co do samych wakacji, w planach jest wyjazd do Anglii (którego nie mogę się doczekać coraz bardziej), być może też w góry, praca i sporo rzeczy które jakoś pomogą mi odżyć po tym ciężkim roku i się trochę artystycznie "wyżyć". Myślę, że niektóre rezultaty będą gościły na moim blogu :)

Nie przedłużając zapraszam Was na małą relacje. Fotki jedynie z drugich zajęć + pierwszy raz od dłuższego czasu uruchomiłam photoscape. Mimo przerwy i tak dobrze mi się pracuje z tym programem.
Do napisania, mam nadzieję niedługo!
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz