18 lis 2015

18.11

Hej Wam!

W sumie nie planowałam dzisiaj dodawać postu, w zwłaszcza takiego, ale stwierdziłam, że skoro mam chwilę czasu i pomysł to się odezwę.
Co chcę Wam dzisiaj przedstawić? Jak to zwykle zasypuję blog zdjęciami tak dzisiaj będzie trochę muzyki.
Pewnie jak większość z Was, praktycznie nie umiem żyć bez muzyki. Nieważne czy siedzę w domu, chodzę z psem na spacery, idę się gdzieś przejść, jeżdżę busem czy cokolwiek innego, zawsze kiedy mogę słucham muzyki. Słuchawki na uszach albo włączone radio czy yt na komputerze.
Ostatnio zaczęłam też szukać jakiś nowych gatunków, wykonawców. Często wchodząc na yt patrzę na główną stronę i klikam w coś co wydaje mi się, że może być ciekawe. Takim sposobem m.in. ostatnio odnalazłam Shurę


Z tego co się zorientowałam po przesłuchaniu kilku utworów jest zdecydowanie taka bardziej chilloutowa muzyka. Mi się bardzo spodobała. Jak na mój gust ma coś w sobie, zdecydowanie.
Takimi dwoma utworami, które najbardziej podbiły jak na razie moje serce jest ten wyżej oraz:



Buszując trochę więcej natknęłam się na pana o nazwie Zedd, ma utwory między innymi z Seleną Gomez czy Hayley Williams, myślę, że każdy kto się interesuje taką muzyką zna te kawałki. Sama kiedyś ich słuchałam ale całkowicie zapomniałam o ich istnieniu i teraz na nowo dołączyły do mojej playlisty. W przypadku Zedda polecam też tę piosenkę, która znalazłam przeglądając jego twórczość i zdecydowanie mi sie wkręciła.

 

Kolejnym wokalistą będzie Justin Bieber. Tak, dobrze przeczytaliście. Wiem, że ludzie maja na jego temat różne zdania. Zarówno na temat jego twórczości jak i osoby. Jeśli o mnie chodzi to szczerze lubię go. Zaczynał swoją przygodę z muzyką kiedy ja byłam jeszcze w gimnazjum i w tamtym okresie z chęcią go słuchałam. Z czasem jego twórczość zeszła na bok jeśli chodzi o moje upodobania muzyczne. Nie jestem jego jakąś wielką fanką ale nie mam nic do tej muzyki i nieraz czegoś posłucham. Wśród najnowszych kawałków mam dwa które przypadły mi do gustu. 



Celowo wybrałam video z tańcem. Znalazłam je może dzień po umieszczeniu na yt. Piosenka mi się zdecydowanie szybko wkręciła a to video też mi się spodobało. Myślę, że spokojnie mogłoby robić za teledysk.
Drugim utworem będzie duet z Halsey. O tej wokalistce chyba już wspominałam w którejś z notek. Totalnie mnie oczarowała już w momencie oglądania jednego z występów na żywo. Tak więc jak tylko zobaczyłam, że Bieber ma z nią piosenkę to po pierwsze kierowała mną ciekawość jak im to wyszło, po drugie nie mogłabym przeoczyć czegoś w czym Halsey ma swój udział. I szczerze to piosenka serio mi się spodobała. Łapcie


Ostatnim wykonawcą o jakim chcę wspomnieć jest Sam Smith. Myślę, że każdy kto słucha radia czy na bieżąco gdzieś śledzi nowinki muzyczne, zna go bardzo dobrze. Ja szczerze mówiąc do niedawna poza tymi utworami, które są puszczane w radiu, raczej słabo byłam rozeznana w jego twórczości. Utworem, który zmienił to i dzięki któremu nieco zagłębiłam się w jego utwory jest cover do Hotline Bling autorstwa Drake (w tym momencie dziękuję Milenie za pokazanie mi tego!)


Łapcie tez inne kawałki Sama





I na końcu chcę dodać jeszcze jeden, fajny dla ucha utwór, stosunkowo nowy, z tego co widzę to teledysk wrzucony w połowie września. Także łapcie i enjoy! 
(Mam nadzieję, że ten post się Wam spodobał. Do następnego!)




1 komentarz: