18 wrz 2015

Blogi&vlogi

Hej Wam!

Dzisiejszym tematem, który chcę poruszyć będą blogi oraz od jakiegoś czasu popularne vlogi.

Przez to, że zaczęłam blogować, przeglądam również innych użytkowników internetu. Szukam co rusz kogoś kto mnie w jakiś sposób zainteresuje swoją osobą.

Z jednej strony jest mnóstw osób które blogują, z drugiej, trzeba mieć do tego jednak jakąś zajawkę, pomysł, żeby przyciągnąć czytelników i żeby zostali z nami. Bo łatwo zacząć blogować, ale trudniej to kontynuować i być systematycznym, oraz jednocześnie wciąż zaciekawiać.

Z takich blogów które czytam (niektóre od dobrych kilku lat) i bardzo polecam są:

Plapart

Z tego co pamiętam, zaczynała tak jak ja na photoblogu a następnie przeniosła się na blogspota, który prowadzi do dziś. Naprawdę warto do niej zajrzeć. Ma niesamowity talent do fotografowania, który cały czas rozwija, pisze ciekawe posty. Bardzo pozytywna osóbka.

Donatka

Blog number two. Donatka! Możecie ją również znaleźć tutaj: www.instagram.com/donatkay oraz

Ją również znalazłam kiedyś na photoblogu. Baaardzo pozytywna osóbka z niesamowitym nastawieniem do życia. Jeśli ktoś potrzebuje motywacji do jakieś zmiany w swoim życiu to zdecydowanie powinien wejść na jej bloga. Oczywiście znajdziecie tam też wpisy z codziennego życia z niezłą liczbą zdjęć. POLECAM!

Awwbatman

I blog Batmana. Kolejna osóbka poznana przez photobloga. Bardzo pozytywna, ciepła. Lubi pomagać ludziom i to widać.

Aleksandra Cedro

Ten blog obserwuję najkrócej. Zdecydowanie jest oryginalny. Ciekawe stylizacje. Pokazane fajne miejsca. Widać też, że Ola się rozwija. Wszystko na plus!

Z takich blogów, które regularnie odwiedzam i naprawdę bardzo lubię to te, które podałam wyżej. Jak widać ja przepadam za takimi codziennymi wpisami, bądź jakimiś tematycznymi notkami, ale na typowo kobiecy sposób.

Pewnie jeszcze jakieś by się znalazły ale ewentualnie dodam je w innym poście.

Zaś jeśli chodzi o vlogi to:

Katarzyna Napiórkowska

Beata Roczek

Zuzanna Borucka

Red Lipstick Monster

Berry Malinowska

Wobec obiektywu

Ola

Jan Dmitri

Są to bardzo różne osoby. Część z nich znalazłam przypadkowo, a w innym przypadkach przez blogi.

Jestem zdania iż kręcenie filmików jest dużo trudniejsze od pisania postów. Trzeba mieć odpowiedni sprzęt do kręcenia, odwagę przed mówieniem do kamery, dobrą dykcję, być ciekawą osobą, która ma coś do powiedzenia i najważniejsze: pomysł na filmiki!

Czasami błądzę po youtubie i przeglądam inne nagrania. Być może da się "wyćwiczyć" ten sposób blogowania. Zacząć od kiepskich materiałów, żeby być coraz lepszym. W końcu trening czyni mistrza. Jednak jak dla mnie, do tego trzeba mieć naprawdę talent. Tak, talent. Zwłaszcza jeśli się chce zdobyć widzów, bo raczej nikt nie nagrywa tylko dla siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz