27 wrz 2015

Autumn is coming!

Hej wszystkim!

Dzisiaj nie będę dużo gadać. Stwierdziłam, że skoro robię zdjęcia, czasami naprawdę sporo zdjęć, to zamiast robić spam na instagramie będę wstawiała posty z nimi. Czy to z jakiegoś danego dnia, wypadu gdzieś, czy mix zdjęć z kilku dni. Także szykują się bardzo kolorowe wpisy. Enjoy!


a do posłuchania polecam panią wyżej
odkryłam ją dzięki Donatce
i dosłownie się w niej zakochałam
męczę jej piosenki i męczę zarówno audio jak i live
serio polecam


Jednym z moich ulubionych miejsc na obiad jest Manekin w Gdańsku Oliwie. Polecam!
Smacznie, i całkiem tanio. Jedyny minus to straszna kolejka zawsze! grr

koktajl bananowy
Mniam!

naleśnik a'la tortilla z serem, sałata lodową, pomidorem, sosem i kurczakiem w chrupiącej panierce
też polecam, aczkolwiek osobiście wolę jednak sałatki

A po obiedzie najlepiej jeszcze wybrać się na mały spacer.
Zapraszam Was dzisiaj do Parku Oliwskiego, który jest naprawdę pięknym miejscem w Gdańsku,
nieważne czy to jesień, zima, wiosna czy lato.
Mi osobiście kojarzy się ze spacerami, robieniem zdjęć, zbieraniem liści do szkolnego zielnika, szlifowaniem jazdy na rolkach. Zdecydowanie często odwiedzam to miejsce niezależnie od pory roku.
Jest dla mnie w pewien sposób wyjątkowe.
Aczkolwiek koniec gadania, zapraszam do oglądania!

Cz I
(trochę zdjęć jest więc na razie zapraszam na pierwszą część)



























To na razie tyle.
Na dniach powinien się pojawić jeszcze jeden lub dwa posty (zdjęć jest serio sporo)
z tą tematyką.
Mam nadzieję, że się Wam takie posty spodobają :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz